• Το Γνωρίζατε;
  • 15.763 Αγγλοι και Ουαλοί ονομάζονται Ντέιβιντ Τζόουνς!

  • Τελευταία νέα

Χειρουργείο ή ακραία δίαιτα μπορούν να «νικήσουν» το διαβήτη


Με χειρουργική αφαίρεση πάχους ή με ακραία δίαιτα μπορεί να θεραπευτεί ο διαβήτης, σύμφωνα με δύο νέες επιστημονικές έρευνε. Στην πρώτη μελέτη, οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δρ. Ρικ Μέιτζερ του Ινστιτούτου Καρδιαγγειακών Ερευνών του πανεπιστημίου Vrije του Άμστερνταμ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό του Αμερικανικού Ιατρικού Συλλόγου για θέματα χειρουργικής «Archives of Surgery», επαναξιολόγησαν εννέα προηγούμενες έρευνες πάνω στο θέμα, οι οποίες αφορούσαν χιλιάδες διαβητικούς ασθενείς, για διάστημα τουλάχιστον ένα χρόνο μετά την χειρουργική επέμβαση.

Οι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οκτώ στους δέκα παχύσαρκοι μπορούν πλέον να σταματήσουν να παίρνουν φάρμακα για το διαβήτη, μετά από μια δραστική επέμβαση «γαστρικού μπάι-πας» ή άλλης μεθόδου. Στο «γαστρικό μπάι-πας» η τροφή διοχετεύεται, αντί για το στομάχι, μέσω «παρακαμπτηρίας οδού» σε ένα ειδικό σάκο, έτσι ώστε να μειώνεται δραστικά η τροφή που απορροφάται από τον οργανισμό. Σε μια εναλλακτική μέθοδο, τοποθετείται ένας δακτύλιος στο άνω μέρος του στομάχου, που περιορίζει πόση ποσότητα τροφής μπορεί να φάει ο διαβητικός ασθενής.

Με την πρώτη τεχνική του «μπάι-πας», σύμφωνα με την μελέτη, το 83% των ασθενών απαλλάχτηκε από τα φάρμακα κατά του διαβήτη και μάλιστα, σε μερικές περιπτώσεις, μέσα σε λίγες μόνο μέρες μετά την επέμβαση. Στη δεύτερη τεχνική, του δακτύλιου, το 62% των ασθενών ήταν πλέον σε θέση να σταματήσει την φαρμακευτική θεραπεία για τον έλεγχο του ζαχάρου στο αίμα.

Η δεύτερη έρευνα, με επικεφαλής τον καθηγητή Ρόι Τέιλορ του πανεπιστημίου του Νιούκαστλ, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό διαβητολογίας «Diabetologia», σύμφωνα με το BBC, βασίστηκε σε ένα μικρό δείγμα 11 ανθρώπων. Διαπίστωσε ότι μια δραστική δίαιτα 600 θερμίδων την μέρα επί δύο μήνες μειώνει σημαντικά τα επίπεδα του λίπους στο πάγκρεας και στο ήπαρ, με συνέπεια η παραγωγή ινσουλίνης να επανέρχεται στο φυσιολογικό και έτσι ο διαβήτης να αναστρέφεται.

Επτά στους 11 ασθενείς (που όλοι είχαν διαγνωστεί με διαβήτη κατά την τελευταία τετραετία), χάρη στη δίαιτα, είχαν πλέον απαλλαχθεί από το διαβήτη μετά από τρεις μήνες. Όμως χρειάζεται περαιτέρω έρευνα για να βεβαιωθεί ότι η αναστροφή της νόσου είναι μόνιμη και όχι παροδική. Η δίαιτα περιείχε μόνο μη αμυλούχα λαχανικά και διαιτητικά ποτά.

Μετά τη λήξη της δίαιτας και την αναστροφή του διαβήτη, οι ασθενείς μπόρεσαν να επανέλθουν στην κανονική διατροφή τους, με κάποιους λογικούς περιορισμούς, όσον αφορά το μέγεθος των μερίδων και την υγιεινή διατροφή. Από την άλλη, η δίαιτα δεν είχε αποτέλεσμα σε όλους, πράγμα που δείχνει ότι ο οργανισμός των ανθρώπων είναι σε διαφορετικό βαθμό ευάλωτος στη νόσο.

Προβολές: 450  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Πίσω ]


  • Συνταγές

Δημοσίευση Δίαιτα: Τα έξι λάθη που δεν πρέπει να κάνετε για να χάσετε κιλά


Οι διάφορες δίαιτες εστιάζουν συνήθως στον περιορισμό των θερμίδων και την αποφυγή συγκεκριμένων τροφών που δεν βοηθούν στο να χάσουμε κιλά και βάρος. Πολλές φορές όμως οι δίαιτες ξεχνούν να σημειώνουν ορισμένα πράγματα που παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιβράδυνση ή επιτάχυνση του μεταβολισμού μας. Ιδού τα συνηθήστερα λάθη που δεν πρέπει να κάνετε αν θέλετε να χάσετε κιλά.

Δεν τρώτε αρκετά γαλακτοκομικά
Οι μύες είναι απαραίτητοι για τη διατήρησ ...

Προβολές: 18211  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]

Δημοσίευση Δίαιτα της NASA: Χάστε μέχρι 10 κιλά σε 2 εβδομάδες!


Η δίαιτα της NASA είναι ουσιαστικά μια χημική δίαιτα. Λέγεται έτσι γιατί δίνει απώλεια βάρους μεγαλύτερη των 4 κιλών κάθε βδομάδα. Ουσιαστικά με τη δίαιτα αυτή χάνεις κιλά, γιατί υποβάλλεις τον οργανισμό σου σε χημικά σοκ. Εκεί που είχες συνηθίσει τα τηγανητά και τα ροφήματα με πολλές θερμίδες, τα χάνεις και έτσι επέρχεται το σοκ, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι καύσεις, να επιταχύνεται ο μεταβολισμός και τέλος η απώλεια κιλών.

Αν ακολουθήσετε ...

Προβολές: 15645  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]

Δημοσίευση Οι δέκα τροφές για μείωση βάρους και καύση λίπους


Μήλα
Τα μήλα είναι από τα πιο υγιεινά φρούτα και μάλιστα που πρέπει να τρώτε καθημερινά. Κι αυτό γιατί κάθε μήλο περιέχει 5 γραμμάρια ινών, αλλά και πηκτίνη η οποία είναι ένα φυσικό στοιχείο καύσης λίπους. Τα μήλα δεν έχουν πολύ ζάχαρη ή θερμίδες, γεγονός που τα καθιστά ιδανικό σνακ για ισορροπημένη διατροφή για καύσεις και απώλεια βάρους.

Γιαούρτι
Με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, το γιαούρτι είναι το τέλειο σνακ για οποιαδήπο ...

Προβολές: 15494  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]

Δημοσίευση Συμφωνία αμέσως αλλιώς... GAME OVER


Τον κώδωνα του κινδύνου στη νέα κυβέρνηση κρούει το Γραφείο της Βουλής για την παρακολούθηση της εκτέλεσης του κρατικού προϋπολογισμού, καλώντας την να λάβει τις αποφάσεις της «το ταχύτερο δυνατό».

«Οι αποφάσεις της νέας κυβέρνησης πρέπει να ληφθούν ταχύτατα προκειμένου να αναστραφεί το κλίμα που προκάλεσε η προκήρυξη εκλογών, η μη επίτευξη συμφωνίας με την Τρόικα και η απόπειρα της κυβέρνησης της ΝΔ/ΠΑΣΟΚ να προσφύγει στις αγορές τον Οκτώβρι ...

Προβολές: 20875  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]

Δημοσίευση Ριψοκίνδυνη στρατηγική στην τελική ευθεία προς τις κάλπες


Πυκνή, πλήρης γεγονότων, η μικρή προεκλογική περίοδος εισέρχεται στην τελική της φάση, όπως ακριβώς ξεκίνησε: με την οικονομία στο κέντρο της αντιπαράθεσης των κομμάτων σε ένα περιβάλλον φόβων και ανησυχιών για την επόμενη μέρα. Οι ψηφοφόροι βομβαρδίζονται από την αρχή της προεκλογικής περιόδου από δυσμενείς ειδήσεις, πληροφορίες και φήμες για την εξέλιξη της οικονομίας, για τους κινδύνους και τις απειλές που την καταδιώκουν, για τις καταθέσ ...

Προβολές: 17557  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]


  • Καθολικές Ανακοινώσεις

Δημοσίευση κάντο γνωστό!!!


Μια νέα ενότητα προστέθηκε στην Αρχική σελίδα και την αρχική σελίδα του Forum. Ο τίτλος της "Αυτό το ήξερες;" βοηθείστε όλοι να την εμπλουτίσουμε με εγκυκλοπαιδικές γνώσεις που δεν είναι γνωστές στον πολύ κόσμο.

Αν η καταχώρηση που θα κάνετε είναι σύν ...

Προβολές: 10796  •  Σχόλια: 0  •  Δημιουργία απάντησης [ Διαβάστε τα όλα ]


  • Ποιος είναι online;
  • Συνολικά υπάρχουν 43 μέλη σε σύνδεση: 2 εγγεγραμμένα, 0 με απόκρυψη και 41 επισκέπτες (με βάση τα μέλη που ήταν ενεργά τα τελευταία 5 λεπτά)
    Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 1204 την Πέμ 30 Οκτ 2025, 12:16





  • Ρολόι

  • Board online Time
  • Online since: Σάβ 27. Ιουν 2009 for 17 Years 1 Month and 17 Days


  • Αναζήτηση

  • Κορυφαίος Συντάκτης

  • Νεότερα μέλη

  •  Η Ομάδα μας

  •  Γενέθλια

  • Στυλ Ιστοσελίδας


  • Ο Σύνδεσμος μας
  • Μη διστάσετε να συνδεθείτε με www.pontiki.gr . Χρησιμοποιήστε το ακόλουθο HTML:

    HTML:


    BBCode:


  • Ποιος ήταν εδώ;
  • Συνολικά υπήρχαν 1213 χρήστες συνδεμένοιLFWWH_STATS_SEPARATOR 0 εγγεγραμμένοι, 1 με απόκρυψη, 4 bots και 1208 επισκέπτες (με βάση τους ενεργούς χρήστες τις τελευταίες 24 ώρες)
    Περισσότεροι χρήστες σε σύνδεση 22923 μεταξύ Παρ. 7 Αύγ. 2026 και Σάβ. 8 Αύγ. 2026


  • Όνομα μέλους:


    Κωδικός:


    Θυμήσου με

    Εγγραφή!


  • Ημερολόγιο
  • Αυγ. 2026
    Κυ Δε Τρ Τε Πε Πα Σα
    1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31

  • Φίλοι
  • Συνδεμένοι
    Χωρίς φίλους Συνδεμένους

    Αποσυνδεμένοι
    Χωρίς φίλους Αποσυνδεμένους

  • Η ομάδα

  • Τυχαίο Μέλος

  • Σύνδεση:Σάβ 22 Αύγ 2009, 00:22
    Αναρτήσεις:0

  • Δημοσκόπιση
  • Σας αρέσει η ιστοσελίδα μας;

    Είναι Πολύ καλή

    87%
    Είναι Καλή

    7%
    Είναι Μέτρια

    7%
    Ειναι Κακή

    Δεν υπάρχουν ψήφοι
    Είναι Χάλια

    Δεν υπάρχουν ψήφοι

    Σύνολο ψήφων : 15

    Προβολή θέματος


  • Στατιστικά
  • Σύνολα
    Συνολικές δημοσιεύσεις 7031
    Σύνολο θεμάτων 6813
    Σύνολο Ανακοινώσεων: 1
    Σύνολο Σημειώσεων: 33
    Σύνολο Συνημμένα: 3

    Θέματα ανά ημέρα: 1
    Δημοσιεύσεις ανά ημέρα: 1
    Χρήστες ανά ημέρα: 0
    Θέματα ανά χρήστη: 6
    Δημοσιεύσεις ανά χρήστη: 7
    Δημοσιεύσεις ανά θέμα: 1

    Σύνολο μελών 1075
    Το νεότερο μέλος μας EYTYXIA

  • Τελευταία bots
  • Semrush [Bot]
    Πέμ 13 Αύγ 2026, 18:45