• Το Γνωρίζατε;
  • Ο αμερικανός πρόεδρος Τρούμαν είχε στείλει επιστολή εκφοβισμού σ' έναν κριτικό, ο οποίος δεν εκτιμούσε τις τραγουδιστικές ικανότητες της κυρίας Τρούμαν, απειλώντας τον πως... θα του έσπαγε την μύτη.

  • Τελευταία νέα

Νon paper από τη ΝΔ για την απελευθέρωση των ταξί


Με ένα non paper, το οποίο θέτει μεν ερώτηματα, αλλά υποπίπτει, σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, και σε σφάλματα απάντησε η Νέα Δημοκρατία στο σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση των ταξί, που βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση από το απόγευμα της Τετάρτης. «Το νομοσχέδιο εξαιρείται κοινής λογικής» λέει η ΝΔ.

Υπενθυμίζεται ότι ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Ταξί & Αγοραίων, κ. Ευθ. Λυμπερόπουλος τυγχάνει αναπληρωτής γραμματέας Παραγωγικών Τάξεων της ΝΔ, τον οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, συμβουλεύτηκε η Συγγρού για να συντάξει το συγκεκριμένο Non paper.

Η ΝΔ επισημαίνει ότι η άσκηση επαγγέλματος ταξί μόνο με τη μορφή ΑΕ ή ΕΠΕ «είναι αντισυνταγματική γιατί περιορίζει την ελευθερία άσκησης επαγγέλματος με οποιαδήποτε μορφή το επιθυμεί κάποιος», σύμφωνα με το άρθρο 5 του Συντάγματος. Επίσης, τονίζει ότι η εν λόγω πρόνοια προσκρούει στον Ν. 3919/2011 για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων,

Επίσης, στο non paper αμφισβητείται το αμεταβίβαστο των αδειών, σημείωνοντας ότι η εν λόγω διάταξη μπορεί να έχει πεδίο εφαρμογής μόνο για τις νέες άδειες. «Οι παλαιές άδειες είναι όλες αγορασμένες και επομένως η ρύθμιση αυτή απαξιώνει ατομική περιουσία» σημειώνει η ΝΔ και επισημαίνει ότι τέτοια ρύθμιση είχε γίνει μόνο επί της δικτατορίας των συνταγματαρχών.

Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης επισημαίνει ότι στην Αθήνα κυκλοφορούν 13.500 ταξί από τα οποία περίπου τα 7.000 είναι συνιδιοκτησίες, δηλαδή ανήκουν σε δύο ιδιοκτήτες ή και περισσότερους, στις περιπτώσεις κληρονομίας. «Άρα, με την πρώτη εφαρμογή του νόμου θα κυκλοφορήσουν περίπου άλλα 7.500 ταξί» αναφέρει η ΝΔ και προβλέπει ότι «δηλαδή, στην Αθήνα, μόνο εξ αυτού του λόγου, θα κυκλοφορούν 21.000 ταξί. Ετσι, η Αθήνα θα μετατραπεί σε ένα απέραντο parking, πράγμα που επεσήμαναν και οι συγκοινωνιολόγοι, πριν ακόμη δημοσιοποιηθεί το νομοσχέδιο. Αν σε αυτά προστεθούν και μερικές χιλιάδες νέων αδειών, αντιλαμβάνεται κανείς τις επιπτώσεις, τόσο στο κυκλοφοριακό, όσο και στο περιβάλλον» αναφέρεται στο κείμενο που διένειμε η αξιωματική αντιπολίτευση.

Η ΝΔ υποστηρίζει ότι ο τρόπος χορήγησης των αδειών θα οδηγήσει στη δημιουργία καρτέλ, πιθανολογώντας ότι το παράβολο απόκτησης άδειας παροχής υπηρεσιών (ΑΠΥ) θα κυμαίνεται από 15.000 έως 40.000 ευρώ και ποντάροντας στο ότι «η διαβάθμιση θα αφορά στην περιοχή που θα χορηγηθεί η συγκεκριμένη άδεια».

Και σημειώνει ότι «για κάθε επιπλέον άδεια θα καταβάλλεται παράβολο 5.000 ευρώ», το οποίο, όμως, είναι λάθος, καθώς μπερδεύει το παράβολο της ΑΠΥ με το κόστος της άδειας κυκλοφορίας. «Αυτό θα δώσει το δικαίωμα σε όσους έχουν οικονομική δυνατότητα να αποκτήσουν όσες άδειες επιθυμούν με 5.000 ευρώ» αναφέρει η ΝΔ.

Επίσης, στηριζόμενη στην ίδια υπόθεση, τονίζει ότι θα επιτρέπεται, μετά από ένα χρόνο λειτουργίας σε συγκεκριμένη περιοχή να μεταφερθεί η έδρα σε άλλη περιοχή, όπου «προφανώς οι άδειες θα έχουν πληρωθεί με μεγαλύτερη τιμή». «Άρα, ο αριθμός αυτός, που είναι προς το παρόν άγνωστος, θα προστεθεί στις μεγάλες πόλεις (Αθήνα , Θεσσαλονίκη κλπ)» αναφέρεται στο κείμενο.

«Με την ένταξη των αυτοκινητιστών σε εταιρείες, είναι σίγουρο ότι οι οικονομικά αδύνατοι, μη μπορώντας να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, θα αναγκαστούν να πωλήσουν τις μετοχές τους, έναντι εξευτελιστικού τιμήματος, με αποτέλεσμα οι μετοχές ή τα εταιρικά μερίδια να συγκεντρωθούν στα χέρια λίγων» πιθανολογεί η ΝΔ.

Στα ταξί ειδικής μίσθωσης η ΝΔ συμφωνεί με τη θέσπισή τους, όμως κάνει λόγο για «ευνοϊκές και σκανδαλώδεις» ρυθμίσεις, καθώς, υποστηρίζει ότι «για την χορήγηση των αδειών αυτών δεν προβλέπεται η καταβολή οποιουδήποτε τιμήματος», το οποίο δεν ισχύει, καθώς θα χρειάζονται άδεια παροχής υπηρεσιών.

Επίσης, τονίζει ότι τα συγκεκριμμένα αυτοκίνητα θα αποσύρονται μετά από 12 χρόνια σε αντίθεση με τα υπόλοιπα ταξί, που θα βγαίνουν από τον δρόμο σε 10 χρόνια (Αθήνα και Θεσσαλονίκη). Στις υπόλοιπες περιοχές θα εξέρχονται από την αγορά ταξί σε 15 χρόνια.

Η αξιωματική αντιπολίτευση αναφέρει ότι τα προμισθωμένα οχήματα θα λειτουργούν με πανελλαδική εμβέλεια, κάτι που θα μετατρέψει «ολα τα ενοικιαζόμενα επιβατικά αυτοκίνητα» σε ταξί. Ωστόσο, η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση που δεν επιτρέπει την ενοικίαση οχήματος μετά οδηγού, κάτι που έχει θέσει κατ' επανάληψη πολλές φορές ο τουριστικός κλάδος.

Η ΝΔ χαρακτηρίζει παράλογο και ύποπτο το παρατηρητήριο ταξί δημοσίας χρήσης, που προβλέπεται από τον νόμο, καθώς όπως λέει, «συστήνεται άλλο ένα όργανο, που θα συνεπάγεται πρόσθετο οικονομικό κόστος, για να… "παρατηρεί" τις συνέπειες από την εφαρμογή του νόμου κάθε εξάμηνο. Αυτό και μόνον αποδεικνύει την προχειρότητα με την οποία νομοθετεί ο κ. Ραγκούσης. Διότι, η επιβάρυνση στο περιβάλλον, στο κυκλοφοριακό, στην υγεία των πολιτών και σε ό,τι οικονομικά συνεπάγονται αυτά, είναι δεδομένη. Άρα, πριν νομοθετήσει, θα έπρεπε αυτά τα στοιχεία να τα έχει ήδη στα χέρια. Τώρα, θα αφήσει να περάσει ένα εξάμηνο, τουλάχιστον, και αφού έχουν εκδοθεί χιλιάδες επιπλέον άδειες ταξί για να διαπιστώσει το πρόβλημα. Κι όταν το διαπιστώσει (που είναι βέβαιο), τι θα κάνει; Θα καταργήσει τις άδειες;» αναφέρεται στο κείμενο.

Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης θεωρεί επίσης ότι η αντικατάσταση οχήματος «δεν μπορεί να εφαρμοστεί γιατί είναι αντίθετη στην κοινοτική νομοθεσία. Αυτό άλλωστε είχε ισχυριστεί η κυβέρνηση και στους ιδιοκτήτες φορτηγών όταν της είχε υποβληθεί αυτό το αίτημα. Η αγορά ενός αυτοκινήτου κοστίζει σήμερα το πολύ 30.000 ευρώ. Επομένως, αν δεν τους κοροϊδεύουν, δεν πρόκειται να το εφαρμόσουν» λέει.

Επίσης, η ΝΔ επισημαίνει ότι τα φορολογικά κίνητρα και οι φοροαπαλλαγές δεν καθορίζονται στο νομοσχέδιο και είναι άγνωστα και ασαφή.

Ακόμη, παρατηρεί ότι «δημιουργούνται Μικτά Κλιμάκια Ελέγχου, ειδικά για τα ταξί». «Δηλαδή, θα έχουμε άλλα κλιμάκια για ταξιτζήδες, άλλα για φορτηγατζήδες, άλλα για λεωφορειούχους. Πρόσθετοι φορείς και επιπλέον κόστος» λέει.

Επίσης, τονίζει ότι πειθαρχικά συμβούλια ήδη λειτουργούν, «αλλά ουσιαστικός έλεγχος δεν μπορεί να γίνει, καθώς δεν υπάρχουν τα ειδικά όργανα ελέγχου».

Επιπροσθέτως, επαναφέρει την πρότασή της για ενιαίο φορέα συγκοινωνιών.

Προβολές: 85  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Πίσω ]


  • Άρθρα

Δημοσίευση Δίαιτα: Τα έξι λάθη που δεν πρέπει να κάνετε για να χάσετε κιλά


Οι διάφορες δίαιτες εστιάζουν συνήθως στον περιορισμό των θερμίδων και την αποφυγή συγκεκριμένων τροφών που δεν βοηθούν στο να χάσουμε κιλά και βάρος. Πολλές φορές όμως οι δίαιτες ξεχνούν να σημειώνουν ορισμένα πράγματα που παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιβράδυνση ή επιτάχυνση του μεταβολισμού μας. Ιδού τα συνηθήστερα λάθη που δεν πρέπει να κάνετε αν θέλετε να χάσετε κιλά.

Δεν τρώτε αρκετά γαλακτοκομικά
Οι μύες είναι απαραίτητοι για τη διατήρησ ...

Προβολές: 14917  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]

Δημοσίευση Δίαιτα της NASA: Χάστε μέχρι 10 κιλά σε 2 εβδομάδες!


Η δίαιτα της NASA είναι ουσιαστικά μια χημική δίαιτα. Λέγεται έτσι γιατί δίνει απώλεια βάρους μεγαλύτερη των 4 κιλών κάθε βδομάδα. Ουσιαστικά με τη δίαιτα αυτή χάνεις κιλά, γιατί υποβάλλεις τον οργανισμό σου σε χημικά σοκ. Εκεί που είχες συνηθίσει τα τηγανητά και τα ροφήματα με πολλές θερμίδες, τα χάνεις και έτσι επέρχεται το σοκ, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι καύσεις, να επιταχύνεται ο μεταβολισμός και τέλος η απώλεια κιλών.

Αν ακολουθήσετε ...

Προβολές: 12138  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]

Δημοσίευση Οι δέκα τροφές για μείωση βάρους και καύση λίπους


Μήλα
Τα μήλα είναι από τα πιο υγιεινά φρούτα και μάλιστα που πρέπει να τρώτε καθημερινά. Κι αυτό γιατί κάθε μήλο περιέχει 5 γραμμάρια ινών, αλλά και πηκτίνη η οποία είναι ένα φυσικό στοιχείο καύσης λίπους. Τα μήλα δεν έχουν πολύ ζάχαρη ή θερμίδες, γεγονός που τα καθιστά ιδανικό σνακ για ισορροπημένη διατροφή για καύσεις και απώλεια βάρους.

Γιαούρτι
Με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, το γιαούρτι είναι το τέλειο σνακ για οποιαδήπο ...

Προβολές: 11326  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]

Δημοσίευση Συμφωνία αμέσως αλλιώς... GAME OVER


Τον κώδωνα του κινδύνου στη νέα κυβέρνηση κρούει το Γραφείο της Βουλής για την παρακολούθηση της εκτέλεσης του κρατικού προϋπολογισμού, καλώντας την να λάβει τις αποφάσεις της «το ταχύτερο δυνατό».

«Οι αποφάσεις της νέας κυβέρνησης πρέπει να ληφθούν ταχύτατα προκειμένου να αναστραφεί το κλίμα που προκάλεσε η προκήρυξη εκλογών, η μη επίτευξη συμφωνίας με την Τρόικα και η απόπειρα της κυβέρνησης της ΝΔ/ΠΑΣΟΚ να προσφύγει στις αγορές τον Οκτώβρι ...

Προβολές: 16922  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]

Δημοσίευση Ριψοκίνδυνη στρατηγική στην τελική ευθεία προς τις κάλπες


Πυκνή, πλήρης γεγονότων, η μικρή προεκλογική περίοδος εισέρχεται στην τελική της φάση, όπως ακριβώς ξεκίνησε: με την οικονομία στο κέντρο της αντιπαράθεσης των κομμάτων σε ένα περιβάλλον φόβων και ανησυχιών για την επόμενη μέρα. Οι ψηφοφόροι βομβαρδίζονται από την αρχή της προεκλογικής περιόδου από δυσμενείς ειδήσεις, πληροφορίες και φήμες για την εξέλιξη της οικονομίας, για τους κινδύνους και τις απειλές που την καταδιώκουν, για τις καταθέσ ...

Προβολές: 14080  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]


  • Καθολικές Ανακοινώσεις

Δημοσίευση κάντο γνωστό!!!


Μια νέα ενότητα προστέθηκε στην Αρχική σελίδα και την αρχική σελίδα του Forum. Ο τίτλος της "Αυτό το ήξερες;" βοηθείστε όλοι να την εμπλουτίσουμε με εγκυκλοπαιδικές γνώσεις που δεν είναι γνωστές στον πολύ κόσμο.

Αν η καταχώρηση που θα κάνετε είναι σύν ...

Προβολές: 8269  •  Σχόλια: 0  •  Δημιουργία απάντησης [ Διαβάστε τα όλα ]


  • Ποιος είναι online;
  • Συνολικά υπάρχουν 19 μέλη σε σύνδεση: 1 εγγεγραμμένο, 0 με απόκρυψη και 18 επισκέπτες (με βάση τα μέλη που ήταν ενεργά τα τελευταία 5 λεπτά)
    Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 541 την Τετ 27 Νοέμ 2024, 21:40





  • Ρολόι

  • Έναρξη Ιστοσελίδας
  • Online από: Σάβ. 27 Ιουν. 2009 για 15 Χρόνια 11 Μήνες και 30 Ημέρες


  • Αναζήτηση

  • Κορυφαίος Συντάκτης

  • Νεότερα μέλη

  •  Η Ομάδα μας

  •  Γενέθλια

  • Στυλ Ιστοσελίδας


  • Ο Σύνδεσμος μας
  • Μη διστάσετε να συνδεθείτε με www.pontiki.gr . Χρησιμοποιήστε το ακόλουθο HTML:

    HTML:


    BBCode:


  • Ποιος ήταν εδώ;
  • Συνολικά υπήρχαν 840 χρήστες συνδεμένοιLFWWH_STATS_SEPARATOR 0 εγγεγραμμένοι, 1 με απόκρυψη, 4 bots και 835 επισκέπτες (με βάση τους ενεργούς χρήστες τις τελευταίες 24 ώρες)
    Περισσότεροι χρήστες σε σύνδεση 2675 μεταξύ Κυρ. 8 Ιουν. 2025 και Δευ. 9 Ιουν. 2025


  • Όνομα μέλους:


    Κωδικός:


    Θυμήσου με

    Εγγραφή!


  • Ημερολόγιο
  • Ιουν. 2025
    Κυ Δε Τρ Τε Πε Πα Σα
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30

  • Φίλοι
  • Συνδεμένοι
    Χωρίς φίλους Συνδεμένους

    Αποσυνδεμένοι
    Χωρίς φίλους Αποσυνδεμένους

  • Η ομάδα

  • Τυχαίο Μέλος

  • Σύνδεση:Δευ 13 Ιούλ 2009, 23:34
    Αναρτήσεις:0

  • Δημοσκόπιση
  • Σας αρέσει η ιστοσελίδα μας;

    Είναι Πολύ καλή

    87%
    Είναι Καλή

    7%
    Είναι Μέτρια

    7%
    Ειναι Κακή

    Δεν υπάρχουν ψήφοι
    Είναι Χάλια

    Δεν υπάρχουν ψήφοι

    Σύνολο ψήφων : 15

    Προβολή θέματος


  • Στατιστικά
  • Σύνολα
    Συνολικές δημοσιεύσεις 7031
    Σύνολο θεμάτων 6813
    Σύνολο Ανακοινώσεων: 1
    Σύνολο Σημειώσεων: 33
    Σύνολο Συνημμένα: 3

    Θέματα ανά ημέρα: 1
    Δημοσιεύσεις ανά ημέρα: 1
    Χρήστες ανά ημέρα: 0
    Θέματα ανά χρήστη: 6
    Δημοσιεύσεις ανά χρήστη: 7
    Δημοσιεύσεις ανά θέμα: 1

    Σύνολο μελών 1075
    Το νεότερο μέλος μας EYTYXIA

  • Τελευταία bots
  • Amazon [Bot]
    Πέμ 26 Ιουν 2025, 21:01