• Το Γνωρίζατε;
  • Οι Ιάπωνες έφηβοι εφευρίσκουν κάθε χρόνο 5.500 νέες λέξεις!

  • Τελευταία νέα

Η δίαιτα γιο-γιο δε βλάπτει


Η απώλεια βάρους και η επαναπρόσληψή του είναι καλύτερη για την υγεία σε σύγκριση με το να παραμείνει κάποιος παχύσαρκος, σύμφωνα με νέα έρευνα σε ποντίκια.

Τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι η δίαιτα γιο-γιο δεν είναι τόσο βλαβερή για την υγεία όσο νόμιζαν μέχρι τώρα οι ειδικοί.
Ποντίκια που ακολούθησαν δίαιτα γιο-γιο έζησαν όσο ποντίκια που ακολουθούσαν διατροφή χαμηλή σε λιπαρά. Ποντίκια που ακολούθησαν διατροφή πλούσια σε υψηλά λιπαρά έζησαν λιγότερο.

Αν και είναι ιδανική η διατήρηση σταθερού υγιούς βάρους, ο επικεφαλής της έρευνας, Edward List, του Πανεπιστημίου του Οχάιο, δήλωσε ότι οι άνθρωποι δε θα πρέπει να σταματήσουν την προσπάθεια απώλειας βάρους αν έχουν την τάση να παχαίνουν συχνά και να προσπαθούν να χάσουν κιλά.

Οι ερευνητές χώρισαν τα ποντίκια σε 3 ομάδες. Σε αυτά που ακολούθησαν διατροφή με υψηλά επίπεδα λιπαρών, σε αυτά που έτρωγαν λίγα λιπαρά και σε ποντίκια που ακολούθησαν δίαιτα γιο-γιο, που κυμαινόταν μεταξύ υψηλών και χαμηλών λιπαρών, για διάστημα 4 εβδομάδων.

Ποντίκια που ακολούθησαν διατροφή υψηλή σε λιπαρά έτρωγαν περισσότερο, ζύγιζαν περισσότερο, είχαν περισσότερο λίπος και σάκχαρο σε σχέση με τα ποντίκια που ακολούθησαν διατροφή χαμηλή σε λιπαρά. Ποντίκια που ακολούθησαν τη δίαιτα γιο-γιο είχαν επίσης αυτά τα χαρακτηριστικά αλλά μόνο κατά την περίοδο διατροφής με υψηλά λιπαρά. Κατά την περίοδο με χαμηλά λιπαρά ήταν πιο υγιή.

Τα ποντίκια που ακολούθησαν διατροφή με χαμηλά λιπαρά και όσα ακολούθησαν δίαιτα γιο-γιο έζησαν περίπου 2 χρόνια κατά μέσον όρο. Αντίθετα τα ποντίκια με τη διατροφή υψηλή σε λιπαρά έζησαν περίπου 1,5 χρόνο.

Τα ευρήματα συμφωνούν με άλλες έρευνες που πραγματοποιήθηκαν σε ανθρώπους, δήλωσε ο Dr. Louis Aronne, του Weill-Cornell Medical στη Νέα Υόρκη. Δήλωσε ότι δεδομένου ότι μαθαίνουμε για την παχυσαρκία και την επίδρασή της στη νόσο είναι λογικό ότι η δίαιτα γιο-γιο όχι μόνο δεν βλάπτει αλλά θα μπορούσε να βοηθήσει.

Τα λιποκύττατα παράγουν ορμόνες που μπορούν να βλάψουν τον οργανισμό με την αυξημένη φλεγμονή και τα επίπεδα σακχάρου. Όταν οι άνθρωποι χάσουν βάρος, ακόμα και για μικρό διάστημα, η παραγωγή των συγκεκριμένων ορμονών μειώνεται επίσης.

Έρευνα του 2002 σε ανθρώπους που αντιμετώπιζαν κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη ανακάλυψε ότι ποσοστό 7% απώλειας βάρους μειώνει κατά 58% την πιθανότητα διαβήτη, δήλωσε ο Aronne. Οι συμμετέχοντες αρχικά έχασαν 7% του βάρους τους, αλλά διατήρησαν μόνο 4% της απώλειας βάρους σε διάστημα 4 ετών.

Μικρή απώλεια βάρους σημαίνει αρκετά όσον αφορά τη βελτίωση της υγείας, δήλωσε. Δεν χρειάζεται να φτάσει κάποιος στο ιδανικό βάρος για να εμφανιστούν τα οφέλη στην υγεία.

Η έρευνα παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο της Ένωσης Ενδοκρινολόγων στη Βοστόνη.

Προβολές: 319  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Πίσω ]


  • Συνταγές

Δημοσίευση Δίαιτα: Τα έξι λάθη που δεν πρέπει να κάνετε για να χάσετε κιλά


Οι διάφορες δίαιτες εστιάζουν συνήθως στον περιορισμό των θερμίδων και την αποφυγή συγκεκριμένων τροφών που δεν βοηθούν στο να χάσουμε κιλά και βάρος. Πολλές φορές όμως οι δίαιτες ξεχνούν να σημειώνουν ορισμένα πράγματα που παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιβράδυνση ή επιτάχυνση του μεταβολισμού μας. Ιδού τα συνηθήστερα λάθη που δεν πρέπει να κάνετε αν θέλετε να χάσετε κιλά.

Δεν τρώτε αρκετά γαλακτοκομικά
Οι μύες είναι απαραίτητοι για τη διατήρησ ...

Προβολές: 18197  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]

Δημοσίευση Δίαιτα της NASA: Χάστε μέχρι 10 κιλά σε 2 εβδομάδες!


Η δίαιτα της NASA είναι ουσιαστικά μια χημική δίαιτα. Λέγεται έτσι γιατί δίνει απώλεια βάρους μεγαλύτερη των 4 κιλών κάθε βδομάδα. Ουσιαστικά με τη δίαιτα αυτή χάνεις κιλά, γιατί υποβάλλεις τον οργανισμό σου σε χημικά σοκ. Εκεί που είχες συνηθίσει τα τηγανητά και τα ροφήματα με πολλές θερμίδες, τα χάνεις και έτσι επέρχεται το σοκ, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι καύσεις, να επιταχύνεται ο μεταβολισμός και τέλος η απώλεια κιλών.

Αν ακολουθήσετε ...

Προβολές: 15631  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]

Δημοσίευση Οι δέκα τροφές για μείωση βάρους και καύση λίπους


Μήλα
Τα μήλα είναι από τα πιο υγιεινά φρούτα και μάλιστα που πρέπει να τρώτε καθημερινά. Κι αυτό γιατί κάθε μήλο περιέχει 5 γραμμάρια ινών, αλλά και πηκτίνη η οποία είναι ένα φυσικό στοιχείο καύσης λίπους. Τα μήλα δεν έχουν πολύ ζάχαρη ή θερμίδες, γεγονός που τα καθιστά ιδανικό σνακ για ισορροπημένη διατροφή για καύσεις και απώλεια βάρους.

Γιαούρτι
Με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, το γιαούρτι είναι το τέλειο σνακ για οποιαδήπο ...

Προβολές: 15481  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]

Δημοσίευση Συμφωνία αμέσως αλλιώς... GAME OVER


Τον κώδωνα του κινδύνου στη νέα κυβέρνηση κρούει το Γραφείο της Βουλής για την παρακολούθηση της εκτέλεσης του κρατικού προϋπολογισμού, καλώντας την να λάβει τις αποφάσεις της «το ταχύτερο δυνατό».

«Οι αποφάσεις της νέας κυβέρνησης πρέπει να ληφθούν ταχύτατα προκειμένου να αναστραφεί το κλίμα που προκάλεσε η προκήρυξη εκλογών, η μη επίτευξη συμφωνίας με την Τρόικα και η απόπειρα της κυβέρνησης της ΝΔ/ΠΑΣΟΚ να προσφύγει στις αγορές τον Οκτώβρι ...

Προβολές: 20791  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]

Δημοσίευση Ριψοκίνδυνη στρατηγική στην τελική ευθεία προς τις κάλπες


Πυκνή, πλήρης γεγονότων, η μικρή προεκλογική περίοδος εισέρχεται στην τελική της φάση, όπως ακριβώς ξεκίνησε: με την οικονομία στο κέντρο της αντιπαράθεσης των κομμάτων σε ένα περιβάλλον φόβων και ανησυχιών για την επόμενη μέρα. Οι ψηφοφόροι βομβαρδίζονται από την αρχή της προεκλογικής περιόδου από δυσμενείς ειδήσεις, πληροφορίες και φήμες για την εξέλιξη της οικονομίας, για τους κινδύνους και τις απειλές που την καταδιώκουν, για τις καταθέσ ...

Προβολές: 17477  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]


  • Καθολικές Ανακοινώσεις

Δημοσίευση κάντο γνωστό!!!


Μια νέα ενότητα προστέθηκε στην Αρχική σελίδα και την αρχική σελίδα του Forum. Ο τίτλος της "Αυτό το ήξερες;" βοηθείστε όλοι να την εμπλουτίσουμε με εγκυκλοπαιδικές γνώσεις που δεν είναι γνωστές στον πολύ κόσμο.

Αν η καταχώρηση που θα κάνετε είναι σύν ...

Προβολές: 10785  •  Σχόλια: 0  •  Δημιουργία απάντησης [ Διαβάστε τα όλα ]


  • Ποιος είναι online;
  • Συνολικά υπάρχουν 15 μέλη σε σύνδεση: 0 εγγεγραμμένα, 0 με απόκρυψη και 15 επισκέπτες (με βάση τα μέλη που ήταν ενεργά τα τελευταία 5 λεπτά)
    Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 1204 την Πέμ 30 Οκτ 2025, 12:16





  • Ρολόι

  • Board online Time
  • Online since: Σάβ 27. Ιουν 2009 for 17 Years 1 Month and 15 Days


  • Αναζήτηση

  • Κορυφαίος Συντάκτης

  • Νεότερα μέλη

  •  Η Ομάδα μας

  •  Γενέθλια

  • Στυλ Ιστοσελίδας


  • Ο Σύνδεσμος μας
  • Μη διστάσετε να συνδεθείτε με www.pontiki.gr . Χρησιμοποιήστε το ακόλουθο HTML:

    HTML:


    BBCode:


  • Ποιος ήταν εδώ;
  • Συνολικά υπήρχαν 1353 χρήστες συνδεμένοιLFWWH_STATS_SEPARATOR 0 εγγεγραμμένοι, 0 με απόκρυψη, 4 bots και 1349 επισκέπτες (με βάση τους ενεργούς χρήστες τις τελευταίες 24 ώρες)
    Περισσότεροι χρήστες σε σύνδεση 22923 μεταξύ Παρ. 7 Αύγ. 2026 και Σάβ. 8 Αύγ. 2026


  • Όνομα μέλους:


    Κωδικός:


    Θυμήσου με

    Εγγραφή!


  • Ημερολόγιο
  • Αυγ. 2026
    Κυ Δε Τρ Τε Πε Πα Σα
    1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31

  • Φίλοι
  • Συνδεμένοι
    Χωρίς φίλους Συνδεμένους

    Αποσυνδεμένοι
    Χωρίς φίλους Αποσυνδεμένους

  • Η ομάδα

  • Τυχαίο Μέλος

  • Σύνδεση:Τρί 14 Ιούλ 2009, 14:15
    Αναρτήσεις:0

  • Δημοσκόπιση
  • Σας αρέσει η ιστοσελίδα μας;

    Είναι Πολύ καλή

    87%
    Είναι Καλή

    7%
    Είναι Μέτρια

    7%
    Ειναι Κακή

    Δεν υπάρχουν ψήφοι
    Είναι Χάλια

    Δεν υπάρχουν ψήφοι

    Σύνολο ψήφων : 15

    Προβολή θέματος


  • Στατιστικά
  • Σύνολα
    Συνολικές δημοσιεύσεις 7031
    Σύνολο θεμάτων 6813
    Σύνολο Ανακοινώσεων: 1
    Σύνολο Σημειώσεων: 33
    Σύνολο Συνημμένα: 3

    Θέματα ανά ημέρα: 1
    Δημοσιεύσεις ανά ημέρα: 1
    Χρήστες ανά ημέρα: 0
    Θέματα ανά χρήστη: 6
    Δημοσιεύσεις ανά χρήστη: 7
    Δημοσιεύσεις ανά θέμα: 1

    Σύνολο μελών 1075
    Το νεότερο μέλος μας EYTYXIA

  • Τελευταία bots
  • Bing [Bot]
    Τρί 11 Αύγ 2026, 08:54