• Το Γνωρίζατε;
  • Τον 3o αιώνα π.Χ. οι αρχαίοι κάτοικοι της Ιταλίας φορούσαν μασέλες φτιαγμένες από δόντια ζώων.

  • Τελευταία νέα

Οι Έλληνες παίρνουν τα λιγότερα αντικαταθλιπτικά στην Ευρώπη


Καταφύγιο φαίνεται πως αποτελούν τα αντικαταθλιπτικά φάρμακα για μεγάλο αριθμό Ευρωπαίων. Ένας στους δέκα μεσήλικες και ένας στους δεκατρείς ενήλικες πήρε κάποιο αντικαταθλιπτικό τους προηγούμενους 12 μήνες σύμφωνα με νέα γερμανοβρετανική έρευνα.

Στην Ελλάδα, όμως, εκτιμάται ότι καταγράφεται το μικρότερο ποσοστό λήψης αντικαταθλιπτικών σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες.

Οι ερευνητές του Ινστιτούτου ΙΖΑ της Βόννης και του πανεπιστημίου του Γουόργουικ, με επικεφαλής τον Ντέιβιντ Μπλαντσφλάουερ και τον καθηγητή Άντριου Όσβαλντ, μελέτησαν ένα τυχαία επιλεγμένο δείγμα περίπου 30.000 Ευρωπαίων σε 27 χώρες.

Στην μία άκρη της κατάταξης βρίσκεται η Πορτογαλία όπου το 84% δηλώνει ότι δεν έχει πάρει ποτέ αντικαταθλιπτικό, το 5% παίρνει κατά καιρούς, το 2% τακτικά για διάστημα μικρότερο του ενός μηνός και το 9% τακτικά για διάστημα μεγαλύτερο του ενός μηνός.

Στον αντίποδα, στην Ελλάδα δεν έχει πάρει ποτέ αντικαταθλιπτικό το 97% του πληθυσμού (το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ευρώπη), κατά καιρούς παίρνει το 1%, ενώ τακτικά για διάστημα μεγαλύτερο του ενός μηνός μόλις το 1%.

Η πιθανότητα κατανάλωσης αντικαταθλιπτικών είναι μεγαλύτερη ανάμεσα στις γυναίκες σε σχέση με τους άνδρες, στους ανέργους σε σχέση με τους εργαζόμενους, στους λιγότερο μορφωμένους σε σχέση με τους περισσότερο, στους διαζευγμένους ή χωρισμένους σε σχέση με τους παντρεμένους και όσους έχουν σύντροφο.

Η κατανάλωση αντικαταθλιπτικών χαπιών αυξάνεται σταδιακά και αποκορυφώνεται λίγο πριν τα 50 έτη, ενώ μετά αρχίζει σιγά-σιγά να υποχωρεί. Οι άνθρωποι της μέσης ηλικίας έχουν περίπου διπλάσια πιθανότητα να παίρνουν αντικαταθλιπτικά σε σχέση με όσους είναι κάτω των 25 ή άνω των 65 ετών (πράγμα που ισχύει και για τα δύο φύλα).

Προβολές: 341  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Πίσω ]


  • Συνταγές

Δημοσίευση Δίαιτα: Τα έξι λάθη που δεν πρέπει να κάνετε για να χάσετε κιλά


Οι διάφορες δίαιτες εστιάζουν συνήθως στον περιορισμό των θερμίδων και την αποφυγή συγκεκριμένων τροφών που δεν βοηθούν στο να χάσουμε κιλά και βάρος. Πολλές φορές όμως οι δίαιτες ξεχνούν να σημειώνουν ορισμένα πράγματα που παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιβράδυνση ή επιτάχυνση του μεταβολισμού μας. Ιδού τα συνηθήστερα λάθη που δεν πρέπει να κάνετε αν θέλετε να χάσετε κιλά.

Δεν τρώτε αρκετά γαλακτοκομικά
Οι μύες είναι απαραίτητοι για τη διατήρησ ...

Προβολές: 18211  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]

Δημοσίευση Δίαιτα της NASA: Χάστε μέχρι 10 κιλά σε 2 εβδομάδες!


Η δίαιτα της NASA είναι ουσιαστικά μια χημική δίαιτα. Λέγεται έτσι γιατί δίνει απώλεια βάρους μεγαλύτερη των 4 κιλών κάθε βδομάδα. Ουσιαστικά με τη δίαιτα αυτή χάνεις κιλά, γιατί υποβάλλεις τον οργανισμό σου σε χημικά σοκ. Εκεί που είχες συνηθίσει τα τηγανητά και τα ροφήματα με πολλές θερμίδες, τα χάνεις και έτσι επέρχεται το σοκ, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι καύσεις, να επιταχύνεται ο μεταβολισμός και τέλος η απώλεια κιλών.

Αν ακολουθήσετε ...

Προβολές: 15645  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]

Δημοσίευση Οι δέκα τροφές για μείωση βάρους και καύση λίπους


Μήλα
Τα μήλα είναι από τα πιο υγιεινά φρούτα και μάλιστα που πρέπει να τρώτε καθημερινά. Κι αυτό γιατί κάθε μήλο περιέχει 5 γραμμάρια ινών, αλλά και πηκτίνη η οποία είναι ένα φυσικό στοιχείο καύσης λίπους. Τα μήλα δεν έχουν πολύ ζάχαρη ή θερμίδες, γεγονός που τα καθιστά ιδανικό σνακ για ισορροπημένη διατροφή για καύσεις και απώλεια βάρους.

Γιαούρτι
Με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, το γιαούρτι είναι το τέλειο σνακ για οποιαδήπο ...

Προβολές: 15494  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]

Δημοσίευση Συμφωνία αμέσως αλλιώς... GAME OVER


Τον κώδωνα του κινδύνου στη νέα κυβέρνηση κρούει το Γραφείο της Βουλής για την παρακολούθηση της εκτέλεσης του κρατικού προϋπολογισμού, καλώντας την να λάβει τις αποφάσεις της «το ταχύτερο δυνατό».

«Οι αποφάσεις της νέας κυβέρνησης πρέπει να ληφθούν ταχύτατα προκειμένου να αναστραφεί το κλίμα που προκάλεσε η προκήρυξη εκλογών, η μη επίτευξη συμφωνίας με την Τρόικα και η απόπειρα της κυβέρνησης της ΝΔ/ΠΑΣΟΚ να προσφύγει στις αγορές τον Οκτώβρι ...

Προβολές: 20880  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]

Δημοσίευση Ριψοκίνδυνη στρατηγική στην τελική ευθεία προς τις κάλπες


Πυκνή, πλήρης γεγονότων, η μικρή προεκλογική περίοδος εισέρχεται στην τελική της φάση, όπως ακριβώς ξεκίνησε: με την οικονομία στο κέντρο της αντιπαράθεσης των κομμάτων σε ένα περιβάλλον φόβων και ανησυχιών για την επόμενη μέρα. Οι ψηφοφόροι βομβαρδίζονται από την αρχή της προεκλογικής περιόδου από δυσμενείς ειδήσεις, πληροφορίες και φήμες για την εξέλιξη της οικονομίας, για τους κινδύνους και τις απειλές που την καταδιώκουν, για τις καταθέσ ...

Προβολές: 17562  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]


  • Καθολικές Ανακοινώσεις

Δημοσίευση κάντο γνωστό!!!


Μια νέα ενότητα προστέθηκε στην Αρχική σελίδα και την αρχική σελίδα του Forum. Ο τίτλος της "Αυτό το ήξερες;" βοηθείστε όλοι να την εμπλουτίσουμε με εγκυκλοπαιδικές γνώσεις που δεν είναι γνωστές στον πολύ κόσμο.

Αν η καταχώρηση που θα κάνετε είναι σύν ...

Προβολές: 10796  •  Σχόλια: 0  •  Δημιουργία απάντησης [ Διαβάστε τα όλα ]


  • Ποιος είναι online;
  • Συνολικά υπάρχουν 19 μέλη σε σύνδεση: 1 εγγεγραμμένο, 0 με απόκρυψη και 18 επισκέπτες (με βάση τα μέλη που ήταν ενεργά τα τελευταία 5 λεπτά)
    Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 1204 την Πέμ 30 Οκτ 2025, 12:16





  • Ρολόι

  • Board online Time
  • Online since: Σάβ 27. Ιουν 2009 for 17 Years 1 Month and 17 Days


  • Αναζήτηση

  • Κορυφαίος Συντάκτης

  • Νεότερα μέλη

  •  Η Ομάδα μας

  •  Γενέθλια

  • Στυλ Ιστοσελίδας


  • Ο Σύνδεσμος μας
  • Μη διστάσετε να συνδεθείτε με www.pontiki.gr . Χρησιμοποιήστε το ακόλουθο HTML:

    HTML:


    BBCode:


  • Ποιος ήταν εδώ;
  • Συνολικά υπήρχαν 1268 χρήστες συνδεμένοιLFWWH_STATS_SEPARATOR 0 εγγεγραμμένοι, 1 με απόκρυψη, 4 bots και 1263 επισκέπτες (με βάση τους ενεργούς χρήστες τις τελευταίες 24 ώρες)
    Περισσότεροι χρήστες σε σύνδεση 22923 μεταξύ Παρ. 7 Αύγ. 2026 και Σάβ. 8 Αύγ. 2026


  • Όνομα μέλους:


    Κωδικός:


    Θυμήσου με

    Εγγραφή!


  • Ημερολόγιο
  • Αυγ. 2026
    Κυ Δε Τρ Τε Πε Πα Σα
    1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31

  • Φίλοι
  • Συνδεμένοι
    Χωρίς φίλους Συνδεμένους

    Αποσυνδεμένοι
    Χωρίς φίλους Αποσυνδεμένους

  • Η ομάδα

  • Τυχαίο Μέλος

  • Σύνδεση:Δευ 13 Ιούλ 2009, 23:34
    Αναρτήσεις:0

  • Δημοσκόπιση
  • Σας αρέσει η ιστοσελίδα μας;

    Είναι Πολύ καλή

    87%
    Είναι Καλή

    7%
    Είναι Μέτρια

    7%
    Ειναι Κακή

    Δεν υπάρχουν ψήφοι
    Είναι Χάλια

    Δεν υπάρχουν ψήφοι

    Σύνολο ψήφων : 15

    Προβολή θέματος


  • Στατιστικά
  • Σύνολα
    Συνολικές δημοσιεύσεις 7031
    Σύνολο θεμάτων 6813
    Σύνολο Ανακοινώσεων: 1
    Σύνολο Σημειώσεων: 33
    Σύνολο Συνημμένα: 3

    Θέματα ανά ημέρα: 1
    Δημοσιεύσεις ανά ημέρα: 1
    Χρήστες ανά ημέρα: 0
    Θέματα ανά χρήστη: 6
    Δημοσιεύσεις ανά χρήστη: 7
    Δημοσιεύσεις ανά θέμα: 1

    Σύνολο μελών 1075
    Το νεότερο μέλος μας EYTYXIA

  • Τελευταία bots
  • Semrush [Bot]
    Πέμ 13 Αύγ 2026, 23:20